skum snubbe

Det känns ju strålande bra att när man kommer in i datasalen så sitter det en liten knubbsäl och säger "åh nej itne en till människa som segar ner datorerna". Jamen sätt dig nån annanstans då tönt om du inte har tålamod. Datasalen e till för alla. Jävla ARGH.
Nepp jag är inte riktigt på humör idag känner jag, inte okej det här alltså. Skönt med lov imorn, så jag kan ta igen lite förlorad sömn som jag tycks verka ha. Skumt. Är inte uppe halva nätterna. Ett mystiskt dunkande på alla väggar har dykt upp på Birka oxå. Väldigt konstigt, kanske är det Alex som går i sömnen och beger sig från Tuna till Birka om nätterna. Snubben är skum haha.
Så vi har iaf skrämt upp Anton med våra storys om allt som händer på Birka och skolan så nu vågar han inte längre flytta in hos oss haha xD Så jävla skön.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0