mobiljävel

Bara lektioner före lunch, precis som alla onsdagar. Sköönt, men efter lunch så ska jag och Lina sätta oss ner och skriva klart en rapport som ska vara inlämnad innan vi drar hem på jullov. Fredag alltså. Sen bär det väll av för att mata våra söta fiskar i Torpa, hm..

Väckarklockan ringde inte imorse heller. Nu har den inte funkat på två dagar. Fan vad arg jag blir, inte helt okej det här. Axel ringde mig imorse och därför hann jag ändå komma till skolan i tid. Nu har jatg ställt tre stycken alarm till imorgon ifall felet ligger i att jag helt enkelt råkat stänga av alarmet i sömnen eller så. Men vaknar jag inte av detta så ska jag lämna in mobilen och klaga på snubbarna på 3-butiken. Nån måtta får det väll ändå vara, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0