hundmässa och mys

Så idag begedde jag och mor min till hundmässan. Min kompis Alex och min syster va med oxå. Vi gjorde det vi alltid brukar göra, spana på hundar, prata med lite hundfolk och roffa åt oss så mycket gratis hundmat vi bara kunde haha. Shit vad jag hade ont i händerna av att bära alla påsar sen :P Vi köpte även lite andra saker. Sen mitt i alltihop så kom jag helt plötsligt på vad jag skulle köpa till min pappa i julklapp. Men även fast att han aldrig läser min blogg så skriver jag ändå inte ut det, man vet ju faktiskt aldrig.

Sen blev det brottom hem så jag skulle hinna åka in till stan till Axel för att äta middag i hans lägenhet. Min fina karl lagade middag hos mig och just nu håller han på att fixa en glass efterrätt. Smälta bär med socker o sånt + krossad daimchoklad och julmust till det :D Dagar som denna är man ovanligt glad över att man lever :)

Puss o kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0