en smula light

Jävla skit, jag skulle ju plugga men istället så somnade jag. Nåväl jag får väll ta igen det nu då. Så ikväll ska jag:
Packa
Städa
Duscha
Klippa Neros klor
Plugga till provet imorn

och

inte glömma något av ovanstående.

Måste dricka upp min julmust oxå. Fick den av Anton för 5 spänn så gratis e gott. Eller nästan gratis iaf. Tycker det är förvånansvärt att Anton och Fredrik dricker ca 6 liter julmust i veckan. Det e ju sällan nyttigt, men har man hög ämnesomsättning så sitter man väll och käkar cheeseburgare mitt i natten precis som dom och dricker den mängden läsk.
I övrigt så garvar jag fortfarande lika underbart mycket åt folk som tror att lightläsk e nyttigare än vanlig läsk. For real? Det innebär bara en jäkla massa aspartan vilket bryter ner din kropp fortare än vanligt socker. desutom ger det dig cancer. Såå.. nu vet ni det light drickare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0